BATERIA BUSCA GRUP
- TonyHurricane
- Freqüent per aquí
- Entrades: 22
- Membre des de: dj. 10/06/2010 23:00
BATERIA BUSCA GRUP
Hola! Soc bateria amb bon nivell i molt bon equip, i estaria interesat en trobar un grup de blues, funky, o algun estil semblant, que tingues un bon nivell musical. Abstenirse grups de metal i similars!
TonyHurricane l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 10/12/2010 21:33, en total s’ha editat 1 vegada.
- TonyHurricane
- Freqüent per aquí
Re: BATERIA BUSCA GRUP
Tambe acceptaria blues-rock'n'roll o algun estil interesant!TonyHurricane ha escrit:Hola! Soc bateria amb bon nivell i molt bon equip, i estaria interesat en trobar un grup de blues, funky, o algun estil semblant, que tingues un bon nivell musical i un local fixe a prop de Reus o Tarragona on poder assajar! Abstenirse grups de metal i similars!
- frankynsane
- Nou
- Entrades: 2
- Membre des de: dj. 04/11/2010 00:00
hola...som un grup de tarragona de gothic country i busquem baterista ,influencies desde :nick cave,those poor bastards,arizona baby,the wanderings bards,brian setzer,hank williamsIII,willi heath neal,deadbolt,the bad things,etc....som contrabaixista i guitarra acustica veu, amb temes propis ,si estas interessat trucam al 685851083 frank.
- TonyHurricane
- Freqüent per aquí
Hola!
Encara estic buscant grup! Tinc local propi!
Re: Hola!
Holaaa!! yo tambien busco gente para formar grupo, soy vocalista.
- TonyHurricane
- Freqüent per aquí
lorena ha escrit:Holaaa!! yo tambien busco gente para formar grupo, soy vocalista.
Ok! Ara nomes ens falta algun baixista i guitarrista que s'apuntin!
Entonces si te interesa? buscas vocalista?TonyHurricane ha escrit:lorena ha escrit:Holaaa!! yo tambien busco gente para formar grupo, soy vocalista.
Ok! Ara nomes ens falta algun baixista i guitarrista que s'apuntin!
- TonyHurricane
- Freqüent per aquí
- Malcom_Bravo
- Nou
- Entrades: 1
- Membre des de: dv. 24/12/2010 00:00
Doncs a mi m'interessa, soc guitarrista des de fa gairebé deu any i he tocat en nombrosos grups. Estic buscant a algú per montar un grupet tipo ZZ top, ACDC, Motorhead i aquestes coses aixi. Ja se que s'assembla al metal però més abiat m'agradaria que fos algo rokero blusero amb molt ritme i tornades que s'enganxin. Soc de tarragona, tinc vehicle i equip propi.
Au cacau!
Au cacau!
Yo tambien tengo coche y soy de reus. K kieres tocar musica en ingles o en castellano?Malcom_Bravo ha escrit:Doncs a mi m'interessa, soc guitarrista des de fa gairebé deu any i he tocat en nombrosos grups. Estic buscant a algú per montar un grupet tipo ZZ top, ACDC, Motorhead i aquestes coses aixi. Ja se que s'assembla al metal però més abiat m'agradaria que fos algo rokero blusero amb molt ritme i tornades que s'enganxin. Soc de tarragona, tinc vehicle i equip propi.
Au cacau!
- TonyHurricane
- Freqüent per aquí
Si es un estil entre el blues i el rock (AC/DC, ZZ Top, The Cult) per a mi molt millor, si es un estil més canyero ho sento pero no m'interessa.Malcom_Bravo ha escrit:Doncs a mi m'interessa, soc guitarrista des de fa gairebé deu any i he tocat en nombrosos grups. Estic buscant a algú per montar un grupet tipo ZZ top, ACDC, Motorhead i aquestes coses aixi. Ja se que s'assembla al metal però més abiat m'agradaria que fos algo rokero blusero amb molt ritme i tornades que s'enganxin. Soc de tarragona, tinc vehicle i equip propi.
Au cacau!