Es donen classes de bateria

Anuncia aquí el que vols vendre o comprar
Respon
Missatge
Autor
godzilla
Freqüent per aquí
Freqüent per aquí
Entrades: 21
Membre des de: dg. 13/09/2009 23:00

Es donen classes de bateria

#1 Entrada Autor: godzilla » dc. 03/06/2020 09:29

Hola!!
Vols aprendre a tocar la bateria?
Classes dirigides de manera pràctica i efectiva, orientades segons la demanda de cada estudiant. A domicili o en el meu propi estudi, a Reus.
Em dic NuNO i toco la bateria des de fa més de 20 anys. Tot i que no m’hi dedico professionalment, tinc bastanta experiència en directe i alguna que altra gravació a les meves espatlles. He estat estudiant durant anys, i actualment, segueixo perfeccionant nous mètodes en diferents tècniques i estils: reggae, blues, rock, metal, jazz, hardcore, hip-hop, funk, rumba...
Per als més petits, o gent que es vulgui iniciar en l’instrument:
Lectura musical i una mica de tècnica, per a poder tocar cançons de forma simple i en poc temps (play along)
Per a nivells intermitjos o més avançats:
Lectura musical, interpretació, tècnica, dinàmiques internes, tempo intern, articulació dins de un ritme, groove, improvització... A demanda del que sol·liciti cada alumne/a.
Per a més informació, truca’m al 608-098-577

RhythmMaster88
Nou
Nou
Entrades: 1
Membre des de: dl. 05/06/2023 11:05

Re: Es donen classes de bateria

#2 Entrada Autor: RhythmMaster88 » dt. 06/06/2023 10:45

Muchas gracias, me parece estupendo que ofrezcas tus servicios para ayudar a los principiantes a iniciarse en la batería.
Para completar tu propuesta, aconsejo encarecidamente a los principiantes que consulten guías de este estilo , que ofrecen una gran cantidad de consejos gratuitos sobre la práctica y también consejos de compra para bateristas más experimentados. En cualquier caso, espero que su mensaje anime al mayor número posible de personas a iniciarse en este maravilloso instrumento.

Respon