S'ofereix Bateria

Ets músic? Cantant? Busques banda? Concerts?
Respon
Missatge
Autor
NYSJE
No tens amics? Surt a prendre una copa..
Entrades: 43
Membre des de: dl. 16/02/2004 00:00
Ubicació: Tarragona
Contacta:

S'ofereix Bateria

#1 Entrada Autor: NYSJE » dl. 15/10/2012 18:11

Bateria amb experiència amb molts estils diversos (reggae,ska, rock, pop, latin, funk..) busca a músics o banda per fer un nou projecte seriós i competent.

Envieu DM.

adedeleela
Nou
Nou
Entrades: 2
Membre des de: dg. 21/10/2012 23:00

Cantante.

#2 Entrada Autor: adedeleela » dl. 22/10/2012 15:34

¡Hola!

Yo ofrezco una voz con ganas.
¿Cuál es el proyecto?

ade.danzing@gmail.com

Gracias.

Jaume79
Aprenent
Aprenent
Entrades: 6
Membre des de: dt. 27/10/2009 00:00
Contacta:

#3 Entrada Autor: Jaume79 » dg. 28/10/2012 13:49

Hola, nosaltres busquem vocalista i bateria, haviem fet alguns concerts i ara estem parats probant gent nova, tenim local d'assaig propi si esteu interessats per venir a probar. Ens movem pel rock i el rock dur.

gato
Això ja es vici
Això ja es vici
Entrades: 37
Membre des de: dg. 15/09/2013 23:00

Re: S'ofereix Bateria

#4 Entrada Autor: gato » dt. 17/09/2013 19:22

NYSJE ha escrit:Bateria amb experiència amb molts estils diversos (reggae,ska, rock, pop, latin, funk..) busca a músics o banda per fer un nou projecte seriós i competent.

Envieu DM.
somos una banda de rock https://www.facebook.com/lamiradabluestherock estamos formados por 2 guitarras y coros, voz y bajo tenemos 25 temas propios sala de ensayo gratis los sabados de 17h a 21h en Salou . nesecitamos baterista poque el nuestro se va del pais y nos deja con todo el proyecto paralisado . mira el fcbc y dinos algo si te parase bien me llamas al 686 674 206 me llamo cristian espero tu respuesta .

mariaticobrae
Aprenent
Aprenent
Entrades: 7
Membre des de: dj. 10/10/2013 23:00

Encara busques grup?

#5 Entrada Autor: mariaticobrae » dv. 11/10/2013 19:19

TICO BRAE es una banda de Indie de la provincia de Tarragona. Sus influencias van desde Editors hasta Phoenix, pasando por bandas del panorama nacional como Supersubmarina o Love of Lesbian. En sus temas se entrelazan los riffs de guitarra con los sintetizadores creando una atmósfera potente y bailable.

Si te interesa, escríbenos en facebook.com/TICOBRAEoficial y hablamos por allí :) :)

Bjorn
Nou
Nou
Entrades: 2
Membre des de: ds. 26/10/2013 23:00

#6 Entrada Autor: Bjorn » dg. 03/11/2013 22:28

Hola...estamos buscando un bateria para nuestra banda, es un proyecto sólido de temas propios donde tocamos rock, pop-rock, algun tema mezclado con tintes de balada i alguna que otra versión, ademas de disponer de una maqueta grabada de seis temas.

En el local tengo una bateria montada a la que sólo le falta la caja (que tampoco seria problema conseguir una...)

Es una banda en la que somos como una familia donde el buen rollo es nuestro estandarte, el problema fue que tras un par de conciertos nuestro bateria por problemas economicos con su familia se marchó....Pero te puedo asegurar que hay nivel en todos los frentes ademas de muy buena proyección de futuro.

Si quieres probar a ver si te gusta lo que hacemos llámame y quedamos un dia. Somos de Reus y yo soy Miquel 646681288, lo único que se pide es seriedad y compromiso....ademas de disfrutar de lo que hacemos.

Lo dicho....si quieres probar

salu2

adria
Això ja es vici
Això ja es vici
Entrades: 33
Membre des de: dc. 06/10/2010 23:00

Bateria

#7 Entrada Autor: adria » dt. 05/11/2013 21:43

Sóm un grup de Reus que comencem ara, tots tenim experiéncia amb alters grups. Fem rock, soul, el q convingui ja que no tanquem portes a res. El meu telf. es el 680215983, tenim local propi i equip.

NYSJE
Entrades: 43
Membre des de: dl. 16/02/2004 00:00
Ubicació: Tarragona
Contacta:

#8 Entrada Autor: NYSJE » dt. 18/03/2014 20:49

perdoneu per no contestar. no entro molt per aquí. per ara no estaba interessat.

:)

Respon