Bateria busca grup!
Bateria busca grup!
hola! soc estudiant de bateria i voldria tenir un grup x la zona sobretot per passar-ho be i disfrutar de la musica. Pop, Rock, Jazz, Funk... no tinc preferències VULL TOCAAAR!!
buscamos batería
Hola, somos dos guitarras y bajista y buscamos a un batería. Tenemos local en Pallaresos, muy barato (18€ al mes, todo incluido). Puedes escuchar los temas en www.reverbnation.com/xamanpowerblues. Esperamos que te guste. Mi correo es marti.lluis1@gmail.com; mi teléfono 680 819 498. Me llamo Lluís. ¡Saludos!
guitarrista
hola soy guitarrista con ganas de hacer algo de metal-punk-hard rock, te hace?
- Kim_southern
- Nou
- Entrades: 4
- Membre des de: dg. 27/11/2011 00:00
hola, jo estic començant un grup de southern rock i ens falta un bateria, som de Reus. Si t'interessa truca al 627 895 894 (Kim) o envia un mail a noesbnitoesatun@gmail.com
- Yoyollello
- Aprenent
- Entrades: 8
- Membre des de: dv. 04/03/2011 00:00
Se busca Bateria
Hola somos un grupo de salou, estamos buscando como locos bateria desde hace un año. Si tienes ganas de tocar con nosotros lo pasaras genial, tenemos un disco entre manos, y una gira de verano. Mi correo es sergiolunaalvarez@gmail.com si te hace dime algo pero por probar no vas a perder nada. Projecto serio y ganas de tocar inmensas! Si te hace dime algo! Un abrazo!
Por cierto el local es GRATUITO!
Mi numero es 646 187 214
Por cierto el local es GRATUITO!
Mi numero es 646 187 214
- quioscminutaminut
- Aprenent
- Entrades: 10
- Membre des de: dg. 10/06/2012 23:00
Re: Bateria busca grup!
Hola, nosaltres som dos guistarristes i un baixista i estem buscant un bateria i un teclista, per a fer versions. Queen, Rod Stewart, Nirvana, U2, Cold Play... Si estàs interessat posa't en contacte amb mi al 626 646 248 o bé per mail a: minutaminut@yahoo.es... Tenim local propi i gratuïtmikelbta ha escrit:hola! soc estudiant de bateria i voldria tenir un grup x la zona sobretot per passar-ho be i disfrutar de la musica. Pop, Rock, Jazz, Funk... no tinc preferències VULL TOCAAAR!!
Grup de Reus
busquem bateria, lo guapo es que comencem de zero amb nou projecte. El telf. es el 680215983, tenim local a Reus.