Toco el SITAR i la GUITARRA i busco gent per projecte

Ets músic? Cantant? Busques banda? Concerts?
Respon
Missatge
Autor
igpujol
Nou
Nou
Entrades: 4
Membre des de: dc. 28/12/2011 00:00

Toco el SITAR i la GUITARRA i busco gent per projecte

#1 Entrada Autor: igpujol » dc. 28/12/2011 17:34

Hola.
Tinc 29 anys i sóc de Tarragona.
Fa tres anys que toco el sitar i tinc ganes d'iniciar algun projecte, algú està interessat? També sóc guitarrista.
Els meus gustos són diversos, però en general bandes i músics dels 60 i 70 de rock, folk, psicodelia, cantautors d'aquí i d'allí....(Byrds, Neil Young, Beatles, Tom Petty, Bob Dylan, Eric Clapton, CCR, Ravi Shankar, Vilayat Khan, Lluis Llach...i una llista immensa) però estic obert a diverses possibilitats.

Si voleu contacteu amb mi i m'informeu de les vostres propostes.
igpujol l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 21/04/2012 08:36, en total s’ha editat 1 vegada.

zackito
Nou
Nou
Entrades: 2
Membre des de: dl. 17/12/2007 00:00

Grupo

#2 Entrada Autor: zackito » dg. 08/01/2012 11:35

Bones, soc david de reus toco la guitarra i tinc moltes ganes de tocar en algun grup un altre vegada, els meus gustos son: pop, rock, punk, heavy... Baja m'agrada de tot i dels anys 60 70 tb m'agrada la musica com dius the beatles, i solistes com steve vai m'apasiona pero encara me queda trote per arrivar com ell jejeje!!!

txavy
Aprenent
Aprenent
Entrades: 12
Membre des de: dv. 25/09/2009 23:00

#3 Entrada Autor: txavy » dt. 31/01/2012 15:36

HOLA, BUSCAMOS UN BAJISTA, NO SE SI TE INTERESARA BAJO Y SITAR, SI ES ASI TE DEJAMOS EL TEL 646 50 55 12 O TXAVY@GMAIL.COM TENEMOS LOCAL PROPIO EN REUS

sergitostmusic
Nou
Nou
Entrades: 4
Membre des de: dc. 01/02/2012 00:00
Ubicació: Reus
Contacta:

#4 Entrada Autor: sergitostmusic » dc. 01/02/2012 11:09

Hola!

sóc un cantautor de Reus i estic buscant un guitarrista o teclista per acompanyar-me en els concerts de presentació del disc, ja sigui en format duet o banda.

Escolta el disc a: http://sergitost.bandcamp.com
Pots contactar amb mi enviant un mail a: sergitostmusic@gmail.com

Gràcies!
<strong>Sergi.-<br>www.sergitostmusic.com<br>www.facebook.com/sergitost<br>http://sergitost.bandcamp.com</strong>

Respon