BUSQUEM CANTANT FEMENINA PER A GRUP DE VERSIONS

Ets músic? Cantant? Busques banda? Concerts?
Respon
Missatge
Autor
raptor
Aprenent
Aprenent
Entrades: 7
Membre des de: dj. 04/03/2010 00:00

BUSQUEM CANTANT FEMENINA PER A GRUP DE VERSIONS

#1 Entrada Autor: raptor » dl. 22/08/2011 16:00

Hola, som un grup de verions ( guitarra, teclat, bateria, baix) i estem buscant una cantant pel grup. Som gent professional i es busca a algú amb experiència que pugui cantar. Indispensable anglès correcte i ganes de treballar per sortir a actuar. Començarem les proves a principi de setembre. Si et veus amb ganes quedem i provem.

gemma
Nou
Nou
Entrades: 1
Membre des de: dj. 20/07/2006 23:00

Re: BUSQUEM CANTANT FEMENINA PER A GRUP DE VERSIONS

#2 Entrada Autor: gemma » dl. 22/08/2011 20:37

raptor ha escrit:Hola, som un grup de verions ( guitarra, teclat, bateria, baix) i estem buscant una cantant pel grup. Som gent professional i es busca a algú amb experiència que pugui cantar. Indispensable anglès correcte i ganes de treballar per sortir a actuar. Començarem les proves a principi de setembre. Si et veus amb ganes quedem i provem.
hola!!! quin tipus de música voleu fer, quin estil, grups?

gràcies!
Gemma

raptor
Aprenent
Aprenent
Entrades: 7
Membre des de: dj. 04/03/2010 00:00

#3 Entrada Autor: raptor » dl. 22/08/2011 22:30

doncs els temes estan enfocats als clàssics de música DISCO, FUNK, POP, ROCK...sense renunciar a les novetats que més actuals. Salut

marta
Nou
Nou
Entrades: 1
Membre des de: dl. 23/01/2012 00:00

cantant femenina

#4 Entrada Autor: marta » dl. 23/01/2012 15:36

Hola!!! He llegit que estaveu buscant una cantant femenina amb experiencia, us volia preguntar si encara estàen peu questa oferta. Jo tinc experiencia en grupss de rock i tambe tinc un bon anglès ja que vaig estar vivint a londres durant dos anys.
Gràcies.
Marta (espero una resposta jeje)

Respon