[Editat a dia 29 d'abril per afegir que ara només busquem vocalista]
Hola
Sóc un guitarrista que després d'haver-me retirat de grups, ara estic plantejant-me una tornada al món del rock buscant una segona oportunitat en algun projecte que de debò hi cregui i que de debò em motivi.
Rítmicament em considero guitarrista de riff, i com a solista no sóc cap mega-virtuós però tinc tècnica i velocitat suficient. Les meves influències són el hard rock americà i el rock clàssic en general, amb pinzellades de metall clàssic també, tot i que no és el que més em motiva ara.
Tinc 30 anys, em moc habitualment per tarragonès i alt camp, i el meu equip és de qualitat. Buscaria montar formació amb experiència i soltura formada per vocalista, baixista, bateria i 2 guitarristes, fer rock/rnr/hard rock americà, preferiblement en anglès (no és important), i tampoc tinc preferències pel gènere (sexe) dels components, però que tinguin bons instruments i que els mantinguin en condicions per sonar bé. Primer per tornar-se a divertir, fer temes propis i alguna cover, i després si la cosa va cuallant, buscar bolos i anar fent. No demano disciplina militar, o sigui aqui no ens hi guanyem la vida, tothom té coses i més quan poses certa edat, però sí serietat i actitut.
Segur que hi ha algú que pensa que en el món del rock no va dir tot el que havia de dir, i que encara té coses per donar, si és així, digueu-me algo a l'adreça the_intimidator_n3@hotmail.com!
Actualment no tinc local on tocar, ni equip de veus.
Salut i RnR
Xavi
--------------
[Editat a dia 29 d'abril per afegir que ara només busquem vocalista]
[BUSQUEM VOCALISTA] Projecte nou grup de Rock
[BUSQUEM VOCALISTA] Projecte nou grup de Rock
xavi13 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 29/04/2010 21:31, en total s’ha editat 1 vegada.
guitarrista
Hola,
El teu perfil és molt semblant al meu. Així que aqui tens un altre guitarrista per si et fa falta.
T'escric també a l'adreça d'email que m'has deixat.
Salut!
El teu perfil és molt semblant al meu. Així que aqui tens un altre guitarrista per si et fa falta.
T'escric també a l'adreça d'email que m'has deixat.
Salut!
//josepm//
Hola de nou
Bé, la cosa ha anat prou bé i ara ja som bateria, baixista i 2 guitarristes amb ganes de rock i de tirar-ho endavant.
Ara ens falta un/a vocalista i en volem provar, qui hi estigui interessat/da que es posi en contacte amb mi (the_intimidator_n3@hotmail.com) i donaré més detalls.
Salut
Xavi
Bé, la cosa ha anat prou bé i ara ja som bateria, baixista i 2 guitarristes amb ganes de rock i de tirar-ho endavant.
Ara ens falta un/a vocalista i en volem provar, qui hi estigui interessat/da que es posi en contacte amb mi (the_intimidator_n3@hotmail.com) i donaré més detalls.
Salut
Xavi