Teclista busca formar grup funk/soul

Ets músic? Cantant? Busques banda? Concerts?
Respon
Missatge
Autor
minuscule
Nou
Nou
Entrades: 1
Membre des de: dj. 13/09/2012 23:00

Teclista busca formar grup funk/soul

#1 Entrada Autor: minuscule » dv. 14/09/2012 12:02

Sóc teclista, i m'agradaria formar un grup de funk i soul, per fer temes versions rollo amy winehouse, adele, o clàssics de franklin, otis reding, etta james...etc (s'accepten tot tipus de propostes de l'estil). Sóc noia, i busco preferentment una cantant femenina i un guitarra, bateria i algun vent de moment.
La intenció es quedar entre setmana a tgn. Coincidir amb gent jove d'entre 25 i 35 anys que li agrade el mateix estil i passar-ho bé!

interessats envieu-me un correu: misae81087@hotmail.com

ella
Nou
Nou
Entrades: 2
Membre des de: dj. 11/12/2008 00:00
Ubicació: Tarragona

cantant femenina

#2 Entrada Autor: ella » dl. 26/11/2012 18:19

Hola maca, m'agrada la teva idea. M'agrada la música negra. Si vols podríem provar. Jo marxo del 4 al 15 Desembre però quan torni podríem parlar-ne.
El meu correu és gpc2@hotmail.com i el meu facebook
http://www.facebook.com/gazzineo
Arreveure
Gema

gato
Això ja es vici
Això ja es vici
Entrades: 37
Membre des de: dg. 15/09/2013 23:00

Re: Teclista busca formar grup funk/soul

#3 Entrada Autor: gato » dt. 17/09/2013 19:20

minuscule ha escrit:Sóc teclista, i m'agradaria formar un grup de funk i soul, per fer temes versions rollo amy winehouse, adele, o clàssics de franklin, otis reding, etta james...etc (s'accepten tot tipus de propostes de l'estil). Sóc noia, i busco preferentment una cantant femenina i un guitarra, bateria i algun vent de moment.
La intenció es quedar entre setmana a tgn. Coincidir amb gent jove d'entre 25 i 35 anys que li agrade el mateix estil i passar-ho bé!

interessats envieu-me un correu: misae81087@hotmail.com
somos una banda de rock https://www.facebook.com/lamiradabluestherock estamos formados por 2 guitarras y coros, voz y bajo tenemos 25 temas propios sala de ensayo gratis los sabados de 17h a 21h en Salou . nesecitamos baterista poque el nuestro se va del pais y nos deja con todo el proyecto paralisado . mira el fcbc y dinos algo si te parase bien me llamas al 686 674 206 me llamo cristian espero tu respuesta . tambien buscamos TECLISTA

Respon