ES BUSCA CANTANT FEMENINA
ES BUSCA CANTANT FEMENINA
Hola, som un grup de verions ( guitarra, teclat, bateria, baix) i estem buscant una cantant pel grup. Som gent professional i es busca a algú amb experiència que pugui cantar. Indispensable anglès correcte i ganes de treballar per sortir a actuar. Començarem les proves a principi de setembre. Si et veus amb ganes quedem i provem. No s'ha de pagar lloguer pel local.
- Mer_Bathory
- Nou
- Entrades: 3
- Membre des de: dg. 11/10/2009 23:00
Re: ES BUSCA CANTANT FEMENINA
¡Hola! M'agradaria saber l'estil que fareu i els projectes que teniu en ment.raptor ha escrit:Hola, som un grup de verions ( guitarra, teclat, bateria, baix) i estem buscant una cantant pel grup. Som gent professional i es busca a algú amb experiència que pugui cantar. Indispensable anglès correcte i ganes de treballar per sortir a actuar. Començarem les proves a principi de setembre. Si et veus amb ganes quedem i provem. No s'ha de pagar lloguer pel local.
Agraïria que us poséssiu en contacte amb mi mitjançant el correu: Mer_GPT@hotmail.com, ja que no hi acostumo a entrar aquí. Puc passar-vos gravacions perquè em sentiu i així em doneu més informació.
¡Salut!!
Re: ES BUSCA CANTANT FEMENINA
us he escrit per privat
Ferrater l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 08/09/2011 05:39, en total s’ha editat 2 vegades.
Hola, encara busqueu? Si voleu puc fer una prova. Em dic Eva. He estat amb un grup durant tres anys. Feiem pop però no em tanco a cap estil. Si voleu en podem parlar. No sé si hi ha cap incovenient però tinc 36 anys. Us podeu posar en contacte amb mi al mail gran_eva@hotmail.com. Apa, ja està.