Buenas, tengo 30 años y busco formar un grupo de Heavy melodico.
Si alguien está interesado en empezar un nuevo grupo o si en algnu existente buscáis, estaré encantado de escucharos!
salut!
Heavy/Power Metal - Soy Guitarista y busco grupo
Cantant busca projecte seriós
Bones,
de petit vaig estudiar musica i ara amb 24 anys, fa 8 que toco la guitarra elèctrica i 6 que canto en grups, cors...
Busco un projecte interessant aprop de Reus-Tarragona. M'agrada tot el món del power / heavy, però també m'encanten les balades i els petits grups acústics. També estic interessat en muntar un quartet vocal.
M'agradaria molt poder fer versions en un grup que tingui el clar objectiu de fer concerts i currar-se la música.
També estic obert a muntar el grup des de 0.
Salutacions
de petit vaig estudiar musica i ara amb 24 anys, fa 8 que toco la guitarra elèctrica i 6 que canto en grups, cors...
Busco un projecte interessant aprop de Reus-Tarragona. M'agrada tot el món del power / heavy, però també m'encanten les balades i els petits grups acústics. També estic interessat en muntar un quartet vocal.
M'agradaria molt poder fer versions en un grup que tingui el clar objectiu de fer concerts i currar-se la música.
També estic obert a muntar el grup des de 0.
Salutacions
bones
hola soy javi guitarra y tambien me gusta el heavy en ese estilo si no tienes montado la banda podriamos hablar.
Sóc un guitarrista de Reus
Sóc un guitarrista de Reus, la capital del llamp. Si necessiteu dels meus serveis, estic disposat a parlar-ne.
Salutacions, Aleix.
Salutacions, Aleix.