Busquem bateria i guitarrista - Grup de Rock/Metal
Busquem bateria i guitarrista - Grup de Rock/Metal
Hola a tothom! Som un guitarrista i un baixista, i busquem bateria, guitarrista i vocalista per completar el grup. Tenim alguns temes propis i una versió. L'estil que fem és una mena de Rock alternatiu (amb influència de grups com Muse) barrejat amb Metal i matissos Post-Hardcore.
Malgrat que de moment no hi ha solos complicats, demanem una mica d'experiència, especialment al guitarrista i al bateria, per tal de sonar el millor possible.
Malgrat que de moment no hi ha solos complicats, demanem una mica d'experiència, especialment al guitarrista i al bateria, per tal de sonar el millor possible.
-
- Això ja es vici
- Entrades: 31
- Membre des de: dv. 17/04/2009 23:00
- Ubicació: Torredembarra
- Contacta:
Hola! M'interessa això que dieu... D'on sou?
Escolteu el meu treball "Autofoto" a www.reverbnation.com/manelgris,
http://www.facebook.com/pages/ManelGris ... 577?ref=ts
o a www.myspace.com/grismanel
i dieu-me si tenim coses en comú. Toco tots els instruments en l'enregistrament, però sobretot sóc cantant. Puc fer de guitarra solista també, com podreu sentir.
Darrerament escolto molt a Muse, Radiohead, Elastica, Keane, Klaxons... També escolto música electrònica com Björk, Chemical Brothers, Unkle... però he mamat el rock i el metal des de sempre: Metallica, Toto, Dream Theater, Steve Vai, Joe Satriani... Ara voldria fer una música comercial però no Mainstream...
En principi molaria poder comptar amb un teclista també. En podríem trobar?
Aquesta tarda, quan surti de la feina, donaré un cop d'orella a la vostra feina. Entretant, si voleu, us deixo el mail i en parlem.
elprofemanel@yahoo.es
Escolteu el meu treball "Autofoto" a www.reverbnation.com/manelgris,
http://www.facebook.com/pages/ManelGris ... 577?ref=ts
o a www.myspace.com/grismanel
i dieu-me si tenim coses en comú. Toco tots els instruments en l'enregistrament, però sobretot sóc cantant. Puc fer de guitarra solista també, com podreu sentir.
Darrerament escolto molt a Muse, Radiohead, Elastica, Keane, Klaxons... També escolto música electrònica com Björk, Chemical Brothers, Unkle... però he mamat el rock i el metal des de sempre: Metallica, Toto, Dream Theater, Steve Vai, Joe Satriani... Ara voldria fer una música comercial però no Mainstream...
En principi molaria poder comptar amb un teclista també. En podríem trobar?
Aquesta tarda, quan surti de la feina, donaré un cop d'orella a la vostra feina. Entretant, si voleu, us deixo el mail i en parlem.
elprofemanel@yahoo.es
Bones, jo us he contestat també des de l'altre forum on teniu l'anunci. Com us he dit sóc cantant o almenys això s'intenta jejeje Si encara busqueu i en voleu parlar ja sabeu, us deixo el meu correu: naugthy_sareta@hotmail.com
pd: Manel m'agrada el teu myspace!
pd: Manel m'agrada el teu myspace!
Ei !! Mola que hi hagi gent interessada en formar part del grup. Per a que us feu una idea de per on van els trets. Fem una cover d'aquest tema
http://www.youtube.com/watch?v=1yyrZKr2QJk
http://www.youtube.com/watch?v=1yyrZKr2QJk
Hostie tu! Jo tmb he pensat que era Muse....! però no està gens malament, ja buscré més cosetes d'aquesta gent.
Manel ahir et vaig agregar a Myspace amb un mini projecte que vaig tenir que es diu Miola, és algo molt senzill grabat de manera ultra simple amb el garageband....xD osigui que la qualitat no és la millor xo et pots fer una idea de la veu que tinc o almenys d'un registre que vaig posar en pràctica ja que també vaig fer una cover de Peaches que sona totalment diferent.....
Manel ahir et vaig agregar a Myspace amb un mini projecte que vaig tenir que es diu Miola, és algo molt senzill grabat de manera ultra simple amb el garageband....xD osigui que la qualitat no és la millor xo et pots fer una idea de la veu que tinc o almenys d'un registre que vaig posar en pràctica ja que també vaig fer una cover de Peaches que sona totalment diferent.....
Ups! si! http://www.myspace.com/miolame
Això tmb és mes bastant tranquil....va ser un projecte que vaig tenir fa un any i pico.....
Per cert, em dic Sara!
Això tmb és mes bastant tranquil....va ser un projecte que vaig tenir fa un any i pico.....
Per cert, em dic Sara!
Re: Busquem bateria i guitarrista - Grup de Rock/Metal
HOla,
em sembla un xic complicada la música que voleu treballar, però sens dubte també és un repte atractiu per a qui li agrada aquesta música.
Sóc bateria i m'agradaria tenir una oportunitat de valoració al vostre projecte, sempre i quan no tingueu bateria, és clar.
Les meves influències similars són UNKLE, Massive Attack, Tentacles, podria ajusta-me als patrons rítmics sofisticats que aquestos estils exigeixen.
Espero resposta.
Atentament,
Tuto.
em sembla un xic complicada la música que voleu treballar, però sens dubte també és un repte atractiu per a qui li agrada aquesta música.
Sóc bateria i m'agradaria tenir una oportunitat de valoració al vostre projecte, sempre i quan no tingueu bateria, és clar.
Les meves influències similars són UNKLE, Massive Attack, Tentacles, podria ajusta-me als patrons rítmics sofisticats que aquestos estils exigeixen.
Espero resposta.
Atentament,
Tuto.
Bones Jose, no tenim bateria de moment i ens sembla genial que t'interessis pel projecte. Si ens entenem bé jo crec que amb els que som ja casi que tenim la formació complerta.
Com que de moment el que tenim està en midi, aquesta setmana vinent farem una gravació en plan localeru per a que us feu una idea més clara del que fem i si us pot interessar.
Salutacions.
Com que de moment el que tenim està en midi, aquesta setmana vinent farem una gravació en plan localeru per a que us feu una idea més clara del que fem i si us pot interessar.
Salutacions.
-
- Això ja es vici
- Contacta:
Re: Busquem bateria i guitarrista - Grup de Rock/Metal
UNKLE ho peeeeeeeteeeennnnn!!!!Jose ha escrit:HOla,
Atentament,
Tuto.
-
- Això ja es vici
- Contacta:
I... Sara, toques els teclats?miaus ha escrit:Ups! si! http://www.myspace.com/miolame
Per cert, em dic Sara!
-
- Això ja es vici
- Contacta:
Perquè com que has gravat -com jo- tu sola el teu material, doncs he pensat que -com jo- t'has hagut de fer càrrec tu sola de la instrumentació
Sí, sí, els VSTis, quin gran invent... Jo faig servir Reason via ReWire amb Cubase 4 (properament, potser m'actualitzaré al C6).
És que si volem fer música tipus Muse, Keane, Unkle, Nine Inch Nails... NECESSITEM TECLES I SAMPLES!
Sí, sí, els VSTis, quin gran invent... Jo faig servir Reason via ReWire amb Cubase 4 (properament, potser m'actualitzaré al C6).
És que si volem fer música tipus Muse, Keane, Unkle, Nine Inch Nails... NECESSITEM TECLES I SAMPLES!